zondag 15 februari 2015

Nieuw….

 

 

 

 

In deze post wil ik jullie wat nieuwe items laten zien,

maar ook wat nieuws vertellen.

Laten we beginnen met enkele mooie items.

 

005

 

Zo hangt er sinds vorige week een prachtige ijzeren kroonluchter.

Hij bestaat uit allerlei kettingen die als een boogje aan de lamp hangen,

en het is een echte eye catcher in je interieur.

Maar er is meer….

 

014

 

Zoals deze super grote mooie kruik.

Maar is deze nu te groot in je huis, dan zijn er ook wat kleinere

die ook een geweldige uitstraling hebben.

 

018

 

We hebben ook hele mooie oude wilgentakken om die kruiken te vullen,

en ik heb er zelf mijn eigen kruik ook mee gevuld.

 

009

 

En er is meer, maar dat voor een andere keer,

of kom gewoon even kijken.

 

____________

 

Dan het andere nieuws…..

Omdat er steeds vraag was of we wat wilden opsturen,

gaan we binnen nu en twee weken een webshop beginnen.

In deze shop kunnen jullie alle kransen, toefjes e.d bestellen.

Maar hij zal ook aangevuld worden met productie werk van Hoffz,

en met beperkt antiek.

 

We houden je hiervan op de hoogte dmv het blog en facebook.

 

Fijne week!!

16 opmerkingen:

  1. Items om van te smullen! De webshop wordt vast een schot in de roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk er super graag naar uit wordt er nu al blij van Top

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie weer veel moois voorbij komen. En een webshop wat en goed idee. Ik kijk er al naar uit.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh leuk een webshop !!
    Zie steeds de mooiste accessoires voorbij komen maar ik woon niet echt in de buurt.... die webshop is meer dan welkom.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een webshop succes ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor! Zal vast een succes worden.
    Kijk er naar uit!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, kunnen wij ook eens iets bij jullie kopen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben een super mooie winkel , dus daar kom ik snel weer even kijken wat er nieuw binnen is.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel succes met de webshop! Ik ben heel benieuwd naar de mooie spulletjes.
    Veel liefs
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn die webshop! Want jullie foefjes zijn zoo mooi!! Die zou ik absoluut bestellen dmv zo`n webshop!!

    Ik hou het in de gaten!

    Groetjes, Priscilla

    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, een webshop... gaat vast een succes worden met zo'n mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia, leuk, die webshop, ben heel erg benieuwd. Wijn ook dit jaar met een webshop begonnen naast onze open brocantedagen. www.brocantemeuk.nl
    Dat is spannend, en leuk en inspirerend werk.

    groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kroonluchter is echt prachtig! En wat fijn dat jullie nu ook een webshop hebben! Groet, Benita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk die webshop. Aangezien jullie zo ver weg zitten voor mij is dat dé uitkomst voor de toetjes en kransen. En wie weet wat we nog meer voor moois tegen gaan komen....
    Veel succes alvast!

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia