woensdag 22 april 2015

Hoff van Eldik…

 

 

 

Deze post gaat niet over S&S,

maar over een B&B, en wat voor een.

Heel veel klanten van Seizoen & Stijl hebben soms een aardige rit achter de rug

als ze hier aankomen, en dan moeten ze ook weer terug.

Hoe leuk is het dan om te beginnen in een leuke Bed en Breakfast,

en ‘s morgens uitgerust op pad te gaan.

En er vervolgens een leuke dag van te maken.

 

B&B 073

 

B&B 070

 

B&B 065

 

Deze B&B genaamd Hoff van Eldik, is een luxe vrijstaande ecowoning met grasdak,

liggend in de buurtschap Eldik (tussen Ochten en Dodewaard)

En degene die van een rustige stoere en sobere stijl houden,

zullen zich hier zeker thuis voelen.

 

B&B 052

 

De kachel brand heerlijk als we binnen komen, wat meteen een thuis gevoel geeft.

En er staat een lekker lounchebank waar je heerlijk op kunt zitten/liggen.

Vanaf de bank kun je tv kijken, of even wat surfen op internet met gratis wifi.

Maar ook kun je over de grote tuin kijken, met een buitenterras.

 

B&B 018 (2)

De B&B is aangekleed met een houten vloer, linnen gordijnen

en accessoires van Hoffz.

 

B&B 045  B&B 049

B&B 051

B&B 020 (2)  B&B 058

 

Je komt binnen in een gezellig klein keukentje,

waar je even je thee of koffie klaar kunt maken.

 

B&B 048

 

B&B 042

 

Er staat altijd een verrassing voor de gasten.

Deze keer is het een fles wijn,

maar dat kan ook iets heel anders zijn.

 

B&B 025 (2)

 

We gaan ook naar een B&B om te slapen,

en de woning heeft een slaapkamer met een 2 persoonsbed,

waar ook de douche met een toilet zit.

Maar er is ook nog een klein kamertje met een eenpersoonsbed.

In overleg met de eigenaresse kan er nog een extra bed bijgezet worden.

 

B&B 029  B&B 030

B&B 027  B&B 026

 

Hoff van Eldik ligt in een prachtig klein buurtschap.

Wat de mensen die bij de on-route van Seizoen & Stijl geweest zijn,

zich vast nog kunnen herinneren.

Het is ook nog eens een prachtige locatie om te wandelen of te fietsen.

Je zit heel snel op de waaldijk, en er zijn mooie wandel en fietsroute’s

En Seizoen & Stijl ligt op nog geen 5 min rijden.

 

B&B 074

 

 

Lijkt het jullie wat, en zou je hier een nacht willen doorbrengen.

Lees dan goed, want ik mag een nacht in het Hoff van Eldik weggeven.

Word volger van dit blog, en laat hieronder een reactie achter waarom je hier zou willen slapen.

Zodra de teller op 400 staat gaan wij de verloting starten.

Hij staat nu op 385, dus dat kan toch nooit lang duren?

 

Wil je meer weten, of dit adres bewaren voor later,

KLIK hier voor de site op bedenbreakfast.nl

(De website is nog in de maak)

66 opmerkingen:

  1. Nou, ik ben al lang volger van dit blog.
    En het lijkt me heerlijk om hier eens heerlijk bij te komen van een paar weken klussen :-)
    Al ken ik meer mensen die dit gevoel zullen hebben, ha, ha!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me superleuk! Ziet er mooi uit. Odilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi ingericht en dat uitzicht. ...ik zou hier heel graag willen verblijven omdat ik na mijn ongeluk aan huis gekluisterd zit en mijn lieve vriend die zich uit de naad moet werken om en zijn bedrijf en het huishouden draaiende te houden. Waar kun je beter tot rust komen dan in het Hoff van Eldik en als wij daar toch zijn kunnen wij ook nog langs Seizoen en Stijl. Ik kijk met belangstelling uit naar de website van deze stoere B&B. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi ...!!! Dus neem ik héél graag deel om een nachtje in die verblijf te winnen,
    en de héél eenvoudige reden waarom ik er eens zou willen verblijven is uiteraard om
    dan een bezoekje aan Seizoen&Stijl te kunnen brengen !
    fijne dag nog
    Lieve groeten Kathy
    House by the Waterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanaf Stiens (boven leeuwarden) is het voor ons een heel eind rijden om éven lang te rijden. Ik volg jullie blog al wel heel lang, ben ooit 1 keer op de terugweg vanuit oostenrijk een snel blokje om geweest in jullie winkel (manlief wou niet meer na 9uur rijden) en heb toch wel een aantal zaken op mijn verlanglijstje staat hihi!
    Ben nog nooit bij jullie geweest, Als ik de overnachting win, hoef ik dit geld niet uit te geven aan een slaapplek, dan kan ik dit uitgeven aan wat moois van hoffz!

    Liefs, Saskia(wonenopwydrum)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg jullie al een tijdje hoor maar ik neem graag deel om een nachtje te winnen :)

    groetjes
    Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee!
    Mijn man en ik hebben een aantal rot jaren achter de rug ivm een faillissement van ons bedrijf. Wij zouden wel even met z'n 2-en een nachtje lekker weg gaan.
    De volgende dag een bezoekje aan Seizoen en Stijl brengen zou het helemaal compleet maken.
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er even tussenuit, en dan in deze geweldige B&B overnachten, wie wil dit nu niet? nou, wij wel, graag zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig idee. Ik doe ook heel graag mee. Het lijkt me heerlijk om daar een nachtje te verblijven. En ik hoef niet te zeggen dat is dan bij Seizoen en Stijl langs kom he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou graag in jullie B&b willen overnachten . Wij komen uit Brabant en wil altijd seizoen & stijl een keer bezoeken . Het lijkt me heerlijk om daar te slapen !!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt me leuk en helemaal om Seizoen&Stijl te kunnen bezoeken....gr.Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik neem ook graag deel om een nachtje te slapen op zo'n mooie locatie.
    Daar heb ik het reisje vanuit Limburg wel voor over en kan ik ook eens jullie mooie winkel komen bezoeken!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw..dat is echt een heerlijke sfeer waar je zeker weten kunt ontspannen!:) en uitgerust en wel gaan we natuurlijk een kijkje nemen bij seizoen en stijl !
    Dus doe graag mee!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sfeer in dat huis, echt heel mooi gedaan en de omgeving is prachtig. Ik ben weg van het eco element aan het huis. Dat groene grasdak zou ik ook wel willen. Heel mooi gedaan bravo! Ik wens de eigenaren van Hoff Eldek met de zomer in aantocht veel succes met hun bed and breakfast lieve groet Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ook al lang volger op dit blog, maar wat een leuke verrassing en wat goed dat jij dit mag weggeven. Mocht ik de gelukkige zijn die dit wint, dan wil ik het graag cadeau doen aan mijn zoon en schoondochter. Zij verdienen het. Nog een fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie give a way en doe dan ook graag mee, mooie plek om inspiratie op te doen. En ook met de reden om dan eens mij seizoen en stijl langs te gaan. De kinderen vinden een lange autorit niet zo geweldig en woonshoppen is ook niet hun favoriete bezigheid ;-). Met een overnachting maakt dit een heleboel goed bij hun(gaan niet vaak op vakantie). Voor papa en mama natuurlijk ook geweldig.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge wat een stoer, maar toch romantisch, eigen stijl ingericht B&B adres! En dat in de mooie Betuwe, met allemaal super gezellige adressen om naar toe te rijden tijdens je verblijf! Lekker ontspannen en uitrusten daarna met een prachtig uitzicht! Ik teken ervoor en doe heel graag mee................

    Lieve groet Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In een woord: geweldig! Wat een rust straalt deze B&B uit, inclusief de prachtige omgeving. Het interieur van een vakantieverblijf moet me meteen aanspreken en dat doet dit zonder twijfel direct! Het lijkt me heerlijk om hier te vertoeven en even de hectiek waar ik woon achter me te laten. Kan ik mooi de buurt verkennen waar oudste dochter gaat studeren én uiteraard een bezoek brengen aan Seizoen & Stijl, een winkel waar ik reuze benieuwd naar ben om er zelf eens de rustgevende sfeer te voelen, te zien en wellicht iets moois aan te schaffen...
    Volger ben ik al! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben al heel lang een stille volger van dit blog (en ook van het blog van Lia!). Ik kijk dan ook dagelijks of er nieuwe verhalen geplaatst zijn. Heerlijk genieten van die verhalen én de prachtige foto's! Onze stijl hier in huis is helemaal in lijn met die van Seizoen en Stijl. En dat komt echt niet alleen door mij. Want inmiddels zijn mijn man Jan en onze zoon Martijn van 11 jaar (bijna 12) ook besmet geraakt met dit virus. Als de nieuwe woonbladen verschijnen, is het steevast 'strijden' om deze als eerste te bemachtigen. En Martijn komt vaak als winnaar uit de bus. En ideeën dat hij al heeft op deze leeftijd, onvoorstelbaar. Hij wil later graag zijn brood gaan verdienen als gymleraar/sportleraar, maar het kan ook zomaar zijn dat hij iets op interieurgebied gaat doen. En dat vindt moeders helemaal niet erg!
    Een bezoekje aan Seizoen en Stijl staat dus ook hoog op ons gezamenlijke verlanglijstje. Het geld dat hiervoor in onze spaarpot zit, wil er zo graag uit, maar nog steeds is het er niet van gekomen. Vanwege de reisafstand moeten wij hiervoor een dag inplannen, en met onze drukke agenda's..... Wat zou het dan ook geweldig zijn om dit te kunnen combineren met een overnachting in deze prachtige B&B, die helemaal in onze stijl is ingericht en ook nog eens in een prachtige omgeving staat. Dan vangen we de spreekwoordelijke twee vliegen in één klap. En dan moeten we onze agenda's wel vrij maken. Twee vliegen in één klap? Inmiddels kunnen we wel spreken van 5 vliegen in één klap!
    Wij doen dan ook héél graag mee om kans te maken op een gratis overnachting. Ik heb me nu dan ook aangemeld als officiële volger!

    Hartelijke woongroet,

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben al een tijdje is een stille volger, wat een leuke stijl B&B. We doen graag mee natuurlijk. Mog nooit bij Seizoen &Stijl geweest dus nu een leuke uitdaging. Alvast heel veel succes met de B&B!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super stijlvol zo'n B&B met Hoffzaccessoires, vlakbij mijn favoriete winkel Seizoen & Stijl. Hoe leuk wil je het hebben. Dat is nog eens een give away met een wauwfactor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia, ik doe heel graag mee met deze prachtige give away. Het lijkt me heerlijkt om eens een nachtje in deze b&b te logeren die zo prachtig is ingericht. En dan heb het nog niet eens over de mooie omgeving en het feit dat jullie winkel dichtbij is. Zalig om even alle dagelijkse beslommeringen los te laten en misschien ook wel om weer nieuwe inspiratie op te doen.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige B&B. Hier zou ik wel een nachtje willen verblijven. Heerlijk en een mooie, voor ons heel andere, omgeving.
    Duimen dus! Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gezellige en sfeervolle B&B

    Ik doe graag mee.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige B&B, heerlijk ook met jullie stijl ingericht.
    Ik weet zeker dat de gasten hier helemaal tot rust komen met al dat moois om zich heen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. In de meeste B&B's word ik heel onrustig, dat zal hier niet gebeuren. wat een prachtige plek om te logeren! Zou helemaal leuk zijn als ik win ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wie wil hier nu niet een nachtje slapen, mij lijkt het heerlijk dus bij deze meld ik mij aan voor deze prachtige give away. Ik heb er al helemaal beelden bij, fietsen mee, omgeving verkennen, natuurlijk onderweg ook even langs S&S en 's avonds genieten bij de open haard.

    Ik zie dat er alweer een paar volgers bijgekomen zijn...spannend wanneer de 400e zich aanmeldt en de uitslag bekend wordt gemaakt.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beste Seizoen en Stijl,

    Ik lees jullie blog al best een tijdje en ben dan altijd razend enthousiast over de items die jullie verkopen. Graag waag ik ook een kansje op deze heerlijke overnachting. Wat ziet het er prachtig uit allemaal in deze B&B en dan als kers op de taart heerlijk shoppen bij S&S. Wie wil dat nou niet????

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als eerste gasten in het geweldig leuke verblijf vinden we dit natuurlijk een heel leuke actie! We zouden heel graag nog een keer terug willen komen, dus wie weet!! De ,mooie winkel hebben we bezocht en we herkenden meteen de inrichtingen van het leuke b en b! Leuk zo'n familie aangelegenheid!

    Groeten Petra en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lijkt mij een heerlijke plek om lekker te relaxen, op de fiets genietend van alles in de omgeving..

    Ik doe graag mee met de give away.
    Liefs Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat gezellig en mooi ingericht! Zou er zo in willen maar ook leuk om aan mijn zoon en zijn kersverse bruidje te geven, hun huis is nog niet af en op huwelijksreis zijn ze ook nog niet geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettende leuke en sfeervolle B&B, lijkt me super en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo zou ik 't thuis ook wel willen, ontzettend mooi zeg! Ik kom graag een nachtje uitrusten bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ziet er prachtig uit. Niet verkeerd om daar eens lekker te ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauwwwww, gaaf zeg! Ik sla het op, zou voor ons heerlijk zijn, kunnen we direct een paar dagen daar in de buurt vertoeven, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ziet er echt prachtig uit!!
    Lijkt me heerlijk om daar even tot rust te komen...zitten namelijk in een verbouwing...
    wil dus heel graag mee doen met deze mooie Give-Away

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi! Dit adres wil ik zeker onthouden.. maar liever niet voor later! ;-)
    Doe dan ook graag mee!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super mooie locatie en wat een mooi sfeertje in jullie B&B...zou heel graag bij jullie willen verblijven om zo eens rond te kijken in het prachtige landschap van de Betuwe en natuurlijk de leuke woonwinkels in de buurt bezoeken.
    Groetjes Lida Klever

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mag ik ook een kansje wagen, lijkt me heerlijk om hier een nachtje te slapen
    Groetjes Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat ziet dat er allemaal ontzettend mooi uit, tussen de weilanden en het fluitenkruid.
    Overnachten in deze mooie B&B, dat is in één woord een : 'Lust'.
    Daarom meld ik mij graag aan, en hoop ik daar een keertje heen te gaan.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat ziet het er geweldig uit. Ik zou heel graag mee willen doen en een kans maken op een overnachting. Waarom? Omdat de omgeving voor ons redelijk onbekend is en omdat er een paar winkels zitten in de omgeving die ik dolgraag zou willen bezoeken.

    Liefs,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nou wie zou dat nou niet willen winnen? Ik wel hoor ik doe graag mee.
    Gister voor het eerst bij jullie geweest, was super!! Thanks voor de hightea.
    Vriendelijke groet Coby cbcosycot

    BeantwoordenVerwijderen
  43. doe ook graag mee!!
    groetjes Esther Kl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super B&B!! Lijkt me heerlijk om daar te mogen overnachten.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jolanda vd weerd1 mei 2015 om 09:10

    Dat lijkt mij erg leuk! Omgeving bekijken en heerlijk shoppen!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Whoow wat een mooi plekje zeg! Ik doe graag mee.
    Het lijkt me heerlijk om na een zware moeilijke periode hier even tot rust te komen.
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Beste Lia,
    Gaan jullie loten of kies je de meest ontroerende, indrukwekkende etc reactie, naar jullie mening dan.
    Gezien de reacties vraag ik me dat in ene af.
    Met groet, Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemiek, we gaan gewoon alle namen opschrijven, en dan gaan we ze bij Seizoen & Stijl in een pot doen en er een uit een uithalen.
      We waren gewoon benieuwd waarom iemand naar deze B&B zouden gaan.

      Verwijderen
  48. Hoi
    Ik wil graag meedoen.
    Waarom?
    Het lijkt me er heerlijk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het lijkt mij geweldig om dit te winnen, wat een heerlijk sfeertje in de B&B!!! Ook super leuk om dan natuurlijk een bezoekje te brengen aan seizoen en stijl. Ik ga duimen hoor!!! Groetjes Linda Deen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Vandaag 50 jaar geworden,deze prijs zou een ontzettend welkom zijn ,een mooi cadootje na een moeilijke periode. Met vriendelijke groet, nel

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Waarom ik vraag je je misschien af.......nu....ik heb ook al die bere gezellige vriendinnen dag gemist.........
    Dus ik heb al WAT gemist........
    Zo'n nachtje hier zou toch alles goed maken.......

    Cross my fingers

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh, dit zou ik echt heerlijk vinden, samen met man-lief er even tussenuit. Fijn ontspannen in een mooie omgeving en huisje! Wat een mooi interieur ook, echte styling! Ik doe graag mee met deze leuke win-actie!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtig sfeervol bed and breakfast op een schitterend plekje in Nederland!! Daar zouden wij erg, erg, erg graag eens naartoe gaan! Allemaal unieke adresjes in de buurt en in een geweldige streek die ons ontzettend aanspreekt. Het zou voor ons de perfecte beloning zijn na een jaar lang helemaal zelf klussen in ons eerste eigen huisje, waar we ook die fijne sfeervolle stijl van dit b&b en natuurlijk seizoen en stijl proberen na te streven.
    Groet Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ben zo toe aan wat broodnodige rust en aangezien alleen het bekijken van de foto's mij al in de relaxmodus brengen, kom ik graag in aanmerking voor dit nachtje weg.

    Liefs Marjo Stammen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een echt mooi b&b, absolutt! Leuk dat jullie daar aandacht aan besteden en ja...ik loot heeeel graag mee!wie niet? Mooi adresje om te onthouden! En dan natuurlijk lekker shoppen....bij jullie te beginnen! Ik zie het wel zitten! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een geweldige b&b!
    En helemaal leuk om het te combineren met een bezoek aan seizoen& stijl...
    Ik maak graag kans op een overnachting!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dan doe ik graag mee.
    Ziet er mooi uit. Dank voor je antwoord.
    grt Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Als Achterhoekers gaan we meestal veel verder weg voor een overnachting. Maar de Betuwe is waarschijnlijk minstens zo mooi als "ver weg" dus ik loot mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ziet er super uit. Het zou heerlijk zijn om daar een nachtje te verblijven.

    Gr Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ziet er super uit. Zou heerlijk zijn om hier te overnachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dank voor je antwoord Lia.
    Dan doe ik mee.
    Ziet er mooi uit.
    Grt Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel mooi!! Doe ook graag mee!
    Groetjes Gerline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent helaas te laat, want de trekking was gisteren.

      Verwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia