vrijdag 10 april 2015

Mooie vachtjes en webshop….

 

 

 

 

Hebben jullie de mooie nieuwe gevilte vachtjes

van Hoffz al gezien?

Vachtjes die gemaakt worden van afgeschoren schapenwol,

en daardoor ook heel diervriendelijk is.

Er is niet een dezelfde, en ze hebben allemaal een ander formaat.

 

 

205

 

207

 

Deze vachtjes kun je leuk gebruiken over een krukje,

of op een bank of stoel.

Eigenlijk kun je ze overal wel ergens een leuk plekje geven.

 

230

 

232

 

En het heeft even geduurd, maar het is zover.

De vernieuwde website en webshop zijn online….

Kom even een kijkje nemen op

www.seizoenenstijl.nl

 

Nog even wat aandachtspunten voor in jullie agenda.

30 April is er de Vriendinnnendag

en op 2 Mei staan wij weer op de Fair in Putten.

 

 

Fijn weekend.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Wat zijn ze mooi! Ik heb er ook 2 en een paar "echte" vachten. Ik wilde ze juist opbergen omdat ik het zo " winters" vind. Of ben ik nu mis.
    Ik wilde ze vervangen voor wat plaids met een lichte kleur.

    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn wel aparte vachtjes: Weer eens wat anders! En dat diervriendelijke aspect is zeker zo belangrijk, toch?

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welke fair in Putten is dat? Ik woon er nl vlakbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder en mooi! Echt leuk om mee te decoreren.
    Fijne week gewenst.

    Groetjes, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze prachtig, vooral omdat deze diervriendelijk zijn!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia