donderdag 30 april 2015

Vriendinnendag…

 

 

 

Vandaag was het zover.

Er waren aardig wat dames die zich hadden aangemeld,

en het was een gezellige drukke dag.

Was jij er ook bij??

Nee, dan zal ik even laten zien wat je gemist hebt.

 

045

 

027

 

De winkel is weer anders gestyled, en er was weer veel antiek van Hoffz.

De schaaltjes van PTMD waren er ook weer volop, net als de toefjes.

Er werden nagels gepimpt,

en er werden dames opgemaakt en tips gegeven.

Ook werd er veel tussen de tassen en sjaals gesnuffeld.

 

050  030

020  006

 

En er werd gekletst door veel dames

die elkaar toch op de een of andere manier kennen.

Maar er werd ook gegeten en gedronken.

 

013  010

012  014

015  022

 

En kon jij er nu echt niet bij zijn,

dan kun je ons misschien Zaterdag 2 Mei nog treffen in Putten

op de puur en anders fair.

 

035

 

Carline (rechts) is hier nog druk aan het inpakken,

maar het was vandaag haar laatste dag bij Seizoen & Stijl.

Wij wensen je heel veel succes in de toekomst,

en hopen dat je eigen winkeltje een succes gaat worden.

 

 

Nu nog even over de Bed & Breakfast actie….

We hebben besloten dat we niet wachten tot de 400 volgers,

om dat leuke nachtje in de B&B weg te geven.

Maar volgende week gaan we een winnaar trekken

uit degene die gereageerd hebben op de vorige post.

Heb je dit gemist?

Dan heb je nu nog een kans om daarop te reageren,

want wie wil er nu niet een gratis nachtje in een prachtige B&B.

 

Seizoen & Stijl bedankt jullie voor de leuke dag.

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit.
    Ik zie weer hele mooie dingen op de foto staan, het word tijd dat ik weer eens ga kijken.
    Leuk dat het zo een geslaagde dag was.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een geweldige dag! Echt de moeite waard om vanuit Zeeland een reisje naar Ochten te maken! De high tea was heerlijk! Leuk dat ik weer zoveel bekende blogsters heb gesproken. Bedankt voor alles!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zag er allemaal weer sfeervol uit, maar dat zijn we natuurlijk gewend van Seizoen & Stijl :-) De high tea was heerlijk, complimenten voor de cateraar! Bedankt voor de gastvrije ontvangst. En het blijft leuk om 'bekenden' te zien. Onderweg genoten we trouwens van veel bloeiend koolzaad. Wat wonen we in een mooi land!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's. Jammer dat Ochten voor mij zo ver weg is. Maar zaterdag kom ik zeker naar Putten...ik heb er zin in.
    Hartelijke groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jammer dat ik er niet hij kom zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal heel gezellig uit.
    Helaas kon ik er niet bij zijn maar misschien een volgende keer.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt de moeite waard de vriendinnendag...super genoten. Heerlijke hapjes en toppie verzorgd. Leuk om met meerderen te hebben bijgekletst! Plaid heeft een mooi plaatsje gekregen over de bank!
    Groetjes Lida Klever

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed uit en wat zal het gezellig zijn geweest...ik was er helaas niet maar zo te zien was het een succes! Fijn weekend! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia