vrijdag 8 mei 2015

En de winnaar is!!!

 

 

 

We zouden het eigenlijk doen bij 400 volgers,

maar er zijn er die het moeilijk vinden om een google account aan te maken.

We wilden weten waarom je hier zou willen slapen,

maar iedereen heeft zo zijn redenen.

En wie moet je dan kiezen.

Dus ik heb alle namen zoals ze op de reacties stonden

op een briefje geschreven,

en bij Seizoen & Stijl in een pot gedaan.

 

032

 

Corine heeft er een uitgetrokken.

En…… #tromgeroffel#

 

045

 

De winnaar is geworden Dinka van Easy Living.

Gefeliciteerd, en heel veel plezier.

Je kunt contact opnemen met Seizoen & Stijl,

en dan helpen zij jou verder.

 

Iedereen bedankt voor de deelname.

 

------------------------------------------

MOEDERDAG

 

Morgen kunnen vaders die in de buurt van Seizoen & Stijl wonen,

of daar toevallig in de buurt zijn,

hun kind weer iets leuks laten maken voor hun moeder.

Deze keer kun je een klein potje vullen met een plantje.

 

041

039  040

 

Er zijn ook verschillende leuke harten om te geven,

die je bijvoorbeeld in een paar takken kunt hangen.

 

043

 

Of je koopt een leuk hart

waarmee je niet alleen je moeder verwend,

maar waarmee je ook de mensen in Nepal helpt.

 

044

 

Wij wensen iedereen een heel fijn weekend.

13 opmerkingen:

  1. Dinka hartelijk gefeliciteerd. Heerlijk een weekend weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk voor dinka gefeliciteerd en we zijn natuurlijk benieuwd naar je bevindingen. Een heel fijn weekend aan iedereen liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Dinka!
    Geniet ervan!:)
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is boffen voor Dinka! Gefeliciteerd en ik wens je alvast veel plezier!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal Dinka super blij mee zijn, van harte gefeliciteerd!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Dinka, echt super leuk. Geniet ervan, fijn weekend Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk voor Dinka.
    Ik heb inmiddels ook de B&B gereserveerd voor 2 nachtjes eind Mei
    Lekker genieten van de mooie woonwinkels in de buurt ik heb er zin in .

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees net pas het mailtje dat ik van Lia kreeg en kan het bijna niet geloven!!! Zo ontzettend blij ik hier mee ben!
    Vind het helemaal te gek!
    Maandag neem ik even contact op met Seizoen en Stijl....kan ik even nadenken over wanneer.............

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Dinka! Geniet alvast van de voorpret en natuurlijk veel genot in de B&B toegewenst!

    Groetjes,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Lia,

    Zijn de Nepal-harten ook te bestellen en te verzenden?

    Groetjes en graag tot horens,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik niet Christel, maar als ze niet in de shop staan dan kun je er altijd naar vragen.
      Zou zeggen bel ze dinsdag even.

      Verwijderen
  11. Leuk Dinka gefeliciteerd!!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia