vrijdag 12 juni 2015

Voor een zomerse dag….

 

 

 

Het is prachtig weer,

en we zijn dan niet alleen binnen bezig

om het gezellig te maken.

Maar we willen buiten ook net zo gezellig zitten als binnen,

en we doen dat ook steeds meer.

 

Wij hebben nu ook iets wat heel mooi staat

in een stoere tuin.

Wat dachten jullie van deze geweldige hangmatten?

 

018

 

022

 

Geen mat die aan een kunststof frame hangt, maar aan stoer hout.

Wat is er nu lekkerder om na een dag hard werken,

bij thuiskomst heerlijk te kunnen rusten in zo’n hangmat.

 

Oké, je moet er wel de ruimte voor hebben,

maar dan heb je ook wel een blikvanger in je tuin.

 

021

 

Gecombineerd met de gave rieten tuinstoelen van Hoffz,

kom je die prachtige dagen echt wel door.

En misschien is dit wel een heel leuk vaderdag kado!!

 

022

 

S&S post 34 (8)

 

Geniet van dit prachtige weer.

 

Fijn weekend!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave hangmat.
    Inderdaad mooi met dat stoere hout.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave hangmat!! Waar heb je die vandaan???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar ze hem vandaan hebben weet ik niet, het is geen hoffz, en je kunt hem kopen bij Seizoen & Stijl.

      Verwijderen
    2. Ik ben al aan het snuffelen geweest, maar zij hebben op de site geen spullen staan, hè? Ik ben zo benieuwd naar de prijs!

      Verwijderen
  3. Super stoer. ...het past helaas niet op mijn balkon. ....maar de hangmat zelf vind ik ook heel gaaf. Fijn weekend. Gr Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia