zaterdag 16 januari 2016

Kransen en meer.....


De krans....






Het is een item wat niet weg te denken is in huis en tuin.

Want een krans hoeft niet alleen met kerst aan de deur te hangen,

juist nu de tuin een beetje kaal is,

is het juist extra mooi om buiten een eye catcher aan de deur of muur te hebben.

En binnen is en blijft het ook een sieraad in je interieur.

Het geeft meteen zoveel sfeer

en het kan in verschillende stijlen gemaakt worden.






Wij kunnen kransen maken in allerlei soorten.

Strak en rustig

of ga jij nu juist voor een verwildere look.

Alles is mogelijk bij ons.

Wij maken de krans die bij jou en je huis past.

Samen beslissen we welke materialen je erin wilt hebben,

en we kijken of ze in een bepaald jaargetijde voorradig zijn.

En is het te ver om te komen halen,

dan sturen we het ook naar je toe.







Dat waren de kransen, en dan nu het meer!!!



We gaan in 2016 het bloggen op een andere manier aanpakken.

We gaan namelijk Hoffz in huis laten zien...

Nu zie ik jullie al denken van, wat bedoelen ze daarmee!


Nu, dat ga ik jullie vertellen.

Ik duik de komende tijd een huis in waar ik van alle vertrekken foto's ga maken.

Zo laat ik jullie vervolgens iedere week zien hoe HOFFZ IN HUIS word gebruikt.

Want hoe leuk het ook gedecoreerd word in de winkels,

in huis komt het toch heel anders over.

Er zijn veel vertrekken in huis waar je Hoffz producten kunt gebruiken,

en dus worden het ook aardig wat posten.


Ik ga jullie natuurlijk niet alles verklappen,

Maar volg het blog de komende weken/maanden

om op de hoogte te blijven van eventuele nieuwtjes!!




Voor nu wensen wij jullie een heel fijn weekend.










15 opmerkingen:

  1. Lia ik kan niet wachten wat een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom toevallig uit op je blog en val meteen met mijn neus in de boter.
    Ik ben helemaal weg van de hoffz stijl en kan niet wachten op foto's
    Ga je dus direct volgen
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zijn de kransen ook niet weg te denken, het is zo,n heerlijke sfeermaker. Ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe blogberichten, altijd weer leuk om allerlei inspiratie ideeën op te doen. Kijk nu al uit, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kransen, en wat een leuk idee om hoffz op deze manier meer uit te gaan lichten.
    Ik ben benieuwd.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om Hoffz zo onder de aandacht te brengen! Kransen zijn geweldig.
    Groetjes,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Lia, ben benieuwd!! Je maak me wel nieuwsgierig!! In ieder geval heel leuk om meer posten te lezen van jou en Seizoen en Stijl!
    Ik heb al zo'n mooie krans van jullie hangen en ben er nog elke dag blij mee:)
    Fijne avond Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met vijf kransen in de woonkamer (niet allemaal even opvallend) ben ik geloof ik ook wel een liefhebber. Wat een gaaf idee van het Hoffz huis. Dat gaat vast weer veel inspiratie opleveren! Ik ben reuze benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ben benieuwd, hoor.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enorm nieuwsgierig! Maar helemaal waar, het lijkt in de winkel altijd net even mooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk! ik ben heel benieuwd naar wat komen gaat
    Groetje Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Lia. Ik ben erg benieuwd hoe dat er bij anderen uitziet want Hoffz geeft wel altijd een bepaalde sfeer. En die foto's worden vast ook erg mooi, dat is jou wel toevertrouwd. Veel succes!!

    Groetjes, Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend goed idee! Want je hebt gelijk: in de winkel lijkt een item heel anders dan in je eigen huis. Ben heel erg benieuwd en ga het zeker volgen!! Succes met het maken van al die foto's!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd, altijd leuk om te zien hoe een ander een sfeer neerzet!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, altijd mooie dingen.
    Een fijne sfeer. Ben heel benieuwd.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia