woensdag 10 februari 2016

Valentijnsdag....


a.s Zondag is het weer Valentijnsdag.

Voor degene die hun geliefde willen verrassen

hebben we weer diverse leuke hartjes.

Hartjes die je gewoon leuk aan wat takken kunt hangen,

maar ook leuk aan een console of een haakje in de muur.


Deze hartjes zijn ook te bestellen in de webshop.







Maar er zijn natuurlijk nog veel meer leuke items

in de winkel om kado te doen.

En wat je dan ook kiest, met deze leuke kaartjes van Zuss

word het een heel speciaal kado.





Maar ook als je niet alleen iets voor je geliefde wilt kopen,

dan hebben wij iets leuks voor je.

Want op vrijdag en op zaterdag geven wij 

14 % kassakorting.

(Uitgezonderd verf en kadobonnen)


Kom gezellig even kijken,

De koffie en appeltaart staan voor u klaar.





3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes jammer genoeg doen wij niet aan kadotjes, ik krijg altijd wel een bos bloemen en ik maak iets lekkers klaar voor mijn man.
    Hij wil geen gekocht kado van mij!
    Maar ik kan natuurlijk wel de link geven voor mijn verjaardag.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk de elzen hartjes!!!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie (natuurlijke) harten!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia