vrijdag 18 maart 2016

Ruimte maken.....




We gaan ruimte maken....

ruimte om straks de nieuwe collectie van Hoffz

een mooie plaats te kunnen geven.


Daarom gaan er heel veel showroommodellen

met hoge kortingen in de sale.





Banken, stoelen, fauteuils, kasten en tafels,

maar ook manden en kruiken en houten schalen.












Was jij toch al op zoek naar iets nieuws,

dan is dit wellicht een prachtige kans

 om een Hoffz meubel in je woonkamer te plaatsen.












Kom daarom een bezoek brengen aan de winkel,

en sla je slag!!








Ook zijn er verschillende dassen en tassen

van Cowboysbags en Zuss in de sale.




Seizoen & Stijl

wenst jullie een heel fijn weekend.






2 opmerkingen:

  1. Als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker kijken in de winkel en ik hoop dat er dan ook sale is!
    Maar voorlopig ben ik op Ameland dus komt het er niet van.
    Jammer ik zie iedere keer zoveel moois.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat mooi, ietsje te ver maar het is zo verleidelijk zeker nu we net verhuisd zijn. fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia